poniedziałek, 6 lipca 2015

Poniedziałkowy haul! #4

Joł!

Od miesiąca jestem w Holandii i aż dziwne jest to, że haul pojawia się dopiero teraz. Może jest to spowodowane brakiem sprzętu do fotografowania ale wydaje mi się, że w dzisiejszym świetle mój samsung dał radę! 

Zacznę ubraniowo. Żadnym zaskoczeniem nie było odwiedzenie sklepu zeeman. A że miałam tylko jedną parę spodenek to zaszalałam. Wszystkie pary są z wysokim stanem i zakrywają pośladki, no stworzone dla mnie.

ZEEMAN, €7,99

ZEEMAN, €8,99
Będąc na zakupach spożywczych zaszłam do Lidla, a tam takie cudo!

LIDL, €6,99


Zabijcie mnie, ale na ten krój butów polowałam już dawno. Ważne było to, żeby były na tyle mocno zabudowane, żeby nie podkreślić grubości stopy. I zabijcie mnie drugi raz ale nie pamiętam nazwy sklepu.

 
€15
Tego chyba nie muszę tłumaczyć, zegarki to uzależnienie.

HEMA, €4

Przechodząc w kosmetyczność zacznę od spożywczego sklepu alberthein. Upolowałam peeling i odżywkę do włosów, bo moja z pantene zdążyła się zużyć. 

€4,95
€2,59

Sklepem typowo spożywczym jest również ALDI. Jednakże mam słabość do jego marki Biocura. To coś jak LIDL i Cien. Kosmetyki produkowane tylko dla tego sklepu.
Mam z niej szampon, żel do golenia się. Kupiłam ostatnio żel pod prysznic i krem pod prysznic. Woda jest tu miększa niż w Polsce, więc nawilżenie balsamów Dove zatykało mi pory na ciele.

€0,89

€0,89
Ostatnim miejscem jest kruidvat, który jest odpowiednikiem naszego rossmana. Jednak mam wrażenie, że jest on dużo lepiej wyposażony.
Zaczęło się od zobaczenia gąbeczki a'la beautyblnder.

€2,99
Potem znalazłam flap top. Po prostu nie mogłam się powstrzymać.

€5,99
Stan mojego pędzelka do brwi wołał o interwencję już dobre 3 miesiące, więc...

€2,99

Ostatnią rzeczą są nożyki (?) do regulacji brwi. 

€2,99
Nie obiecuje Wam poprawy w blogowaniu. Może coś się ruszy jak zakupie nowy telefon, jednakże nic nie zapeszam. Recenzje już wkrótce.

xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz